Віра Вірко
Практикум "Цифровий простір для освітян"
Практична робота №8
1.Ознайомилась з “Онлайн-дошкою Trello”.
дослідила сервіси Sway / Beautiful.ai ,Baamboozle, Flippity, Oodlu, H5P,
2. Створила онлайн дошку в Trello”.інтерактивну вправу Sway.
3.Хочу ще попрацювати над застосунками Sway / Beautiful.ai ,Baamboozle
Застосунки всі дуже цікаві, але щоб ними оволодіти потрібно витрачати багато часу, хочеш володіти застосунком ПРАЦЮЙ. Мету собі поставила.


Практична робота №7
1.Дослідила сервіси : Figma / Bitpaper /Idroo/ Twidla/ Limnu, онлайн дошок.
Сервіс для створення інтерактивного динамічного плакату в Prezi,

.дослідити стрічку часу в ресурсі Timetoast, . Дослідити сервіс для створення квізу в сервісі Gimkit.

2. Створила онлайн-дошку із

завданням у сервісі Figma, динамічний плакат в Prezi,Створила інтерактивну
вправу в ресурсі Interacty , Створила стрічку часу в ресурсі Timetoast.
3. Потрібно ще попрацювати над дослідженням ресурсу Timetoast. Gimkit.
4. Мені дуже сподобалось створювати інтерактивний плакат Prezi

Релексія .Практична робота № 6
  1. Дослідити функціонал платформ для створення онлайн-дошок.з Miro, Mural для створення“карт пам'яті”. Coggle ,функціонали сервісів Ourboox, Storyjumper, Bookcreator, WriteReader. функціонал ресурсів.StudyStack ,функціонал ресурсів. Tricider.

    Quizalize ,

  2. Створила онлайн-дошок. Mural на якому розмістила онлайн книгу у сервісі Canva, створила ьентальну карту, в застосунку Canva, Створення тестування Quizalize Закарпатська область,Створення

    опитування у сервісі Tricider,

  3. 3. потрібно ще попрацювати над створенням ьентальних карт в інших застосунках, хочу ще опрацювати інші платорми для створення книг. Також ще спробувати створювати дошку в Miro.
  4. Мене дуже вразило практичне заняття яке провели дві молоді пані з Хабу.Для себе поставила за мету навчитися створювати такі гарні застосунки, щоб мої учні могли працювати з високоефективним контентеном. Пані тренерці Велика подяка, що дає можливість долучитися до таких заходів.
Рефлексія до заняття № 5
1.
  1. Дослідила функціонал дошки Milanote.
  2. функціонал Презентації Sutori”.
  3. Дослідила функціонал платформ. Відеотуторіалал ISLcollective
  4. Дослідила функціонал інтерактивного робочого аркушу Wizer.me
5.. тестування Quizizz
2.Створила дошку Milanote.
Презентації Sutori”.
  1. Створила відео, застосувавши опції усіх типів завдань.ISLcollective.
  2. 3.Особливо мені сподобалось створювати відео з різними видами завдань
  3. Не змогла підписати дошку , чрмусь курсор весь час забігає на перед.І не змогла знайти якісні малюнки для створення презентації.
Релексія до заняття №;
1.ознайомилася Онлайн-дошка Lino
тесто-грою Quizwhizzer.
з платформою для створення презентацій Nearpod

Створенням відеоексплейнера (навчального відео) Renderforest

2. Створила вправу з

Google-малюнком

відеоексплейнера (навчального відео) Renderforest

Створити презентацію Nearpod
Створила тесто-гру у Quizwhizzer.
. Створила дошку Lino.
3. Враження.Здивована собою, що змогла оволодіти навиками роботи з такою кількістю інструментів.
4. Постійно потрібно практикуватися , якщо постійно повторюєш роботу з застосунком, виходять чудові речі.
Релексія до заняття №3
1.Дізналася про сервіси Classtime та Socrative, для створення тестів
інтерактивні опитувальники у сервісах Slido та AnswerGarden,
про редактор VistaCreate.
2.Створила інтерактивний плакат у Genily, у сервісі Classtime створила тест , приьому використала запитання і вставила фото, у сервісі Slido створила опитувальник, у графічному редакторі VistaCreate створила сертифікат.
3. Враження- застосунки всі цінні і цікаві, якщо оволодіти ними на рівні майстра , можна творити дива.Дуже сподобався Classtime, хочу більше на нього відвести часу.
4. Як на мене всі застосунку потребують не одноразового повторення, в мене багато часу зайняло перегляд відео і опрацювання матеріалу, але кожного разу поверталася спочатку і всеодно щось забувала. Дякую "Практикум дуже крутий".Ми вас втомлюємо своїми такими простими запитаннями, але перепрошую, дуже хочу навчитися працювати з ІКТ
Рефлексія до Заняття 2 .
1. Дізналася про Emaze Flippity Factile Wooclap WordWall Mentimeter
2.Створила: 3-D презентаію Emaze
Рандомне колесо імен Flippity
Гру- вікторину Factile
Інтерактивну вправу WordWall
інтерактивне опитування
Wooclap
3. Враження.
Багато цікавих активностей, всі корисні і можна використовувати на уроках.
Зрозуміла , що під керівнитвом вправного наставника можна вивчити і навчитися використовувати різноманітні ІКТ
4. Потребую подальшого опрацювання Emaze, Factile - створила вправу, але зайшла і переглянути не змогла, потрібно ще попраювати і потрібна допомога наставника, ще раз розібратися з цими застосунками.
Дякую за ваше терпіння і розуміння.
1.Дізналася про:
Neatboard ,WorditOut, Kahoot, Surney Monkey,Wheelof Names
2.- Створила вебсторінку Netboard учасниці курсу "Цифровий простір педагога" ;
- реєструвалася в журналі учасників/учасниць курсу;
* створила вікторину в Kahoot;
* "хмару слів" WorditOut;
* Колесо імен "Колеса" ;
опитування в Surney Monkey
3.Враження:
навчання було цікавим, але одразу охопив "жах , чи впораюся", багато застосунків,
матеріал подано в зрозумілій і доступній формі,
багато активностей корисних.
4. Потребую подальшого опрацювання.
Попрактикуватися з інтерактивною дошкою Neatboard
ще попрацювати над створенням вікторин в Kahoot
Surney Monkey - доопрацювати.